Květoslava Santlerová

jednatelka společnosti, Santia

Od roku 1990 se věnuje metodice seminářů a lektorské činnosti. Dlouholeté zkušenosti získala z přednášení na vysoké škole, v bankovnictví a na stážích v USA, Německu a Itálii.

V USA se v roce 1992 seznámila s prací v call centrech. Cenné zkušenosti využila při budování vlastní metodologie a začala pracovat jako odborná poradkyně pro klientská centra a collections.

V roce 1998 založila úspěšnou vzdělávací a poradenskou společnost Santia, spol. s r. o., která pracuje pro významné zákazníky v ČR a SR. Firma Santia, spol. s r. o., získala certifikaci MŠMT Operátor, Supervizor, Teamleader a již pátým rokem pořádá mezinárodní workshop pro supervizory.
V současné době působí jako kouč vrcholového managementu, připravuje výběrová řízení metodou assessment center, zabývá se poradenstvím v krizové komunikaci a připravuje klienty pro komunikaci s médii. Vystupuje na konferencích zaměřených převážně na telemarketing, které často i moderuje.
Je vyhledávanou odbornicí při poskytování poradenství pro naše i zahraniční firmy v oblasti telemarketingu.
Publikovala řadu studijních textů a pracovních materiálů, odborné publikace, příručky k obchodnímu vyjednávání a prezentaci, odborné články.
Je autorkou knihy Telemarketing v praxi - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky, kterou vydala Grada Publishing, a. s., 2007.


Jaime Graham

Director, Collections & Recoveries, Santander UK

Jaime graduated from York University in 1996 before joining Barclays on their graduate programme and progressing through a number of roles in strategic marketing, branch strategy, product strategy and design before joining Risk in 2002 to head up the Recoveries function for unsecured lending.

In 2005 Jaime moved to Santander UK (a business formally comprising of the former Abbey National, Alliance & Leicester and elements of the Bradford and Bingley building society). Jaime is currently the director responsible for management of all mortgages, unsecured loans and bank accounts from first missed payment through to write off and beyond. His remit includes the end to end collections and recoveries business with responsibility for operations, litigation, possession, local systems, policy, strategy, analytics, conduct and compliance. The team comprises 600 FTE across 4 key sites.

Jaime is an experienced executive reporting to the CRO (board level) and with strong track record for delivering strategic change alongside significant improvements to people strategy, employee engagement and financial performance. He is also recognised as one of the leading figures in the UK industry and a leading thinker in the strategic and cultural changes required to operate prudently in the new conduct risk environment.


Ivan Fibír

Director of Collection Department, EOS KSI Česká republika

Ve společnosti EOS KSI Česká republika s.r.o. působí od roku 2008, kde nese zodpovědnost za provoz inkasního oddělení. Kromě zajištění provozních záležitostí zodpovídá za optimalizaci procesů vymáhání pohledávek v návaznosti na změny, které přicházejí v posledních letech. Před příchodem do společnosti zabývající se vymáháním působil ve společnosti DATART International a.s. po dobu více než 9 let. Zde se podílel na vytváření oddělení zákaznických služeb, vývoje firemních aplikací, v poslední řadě pak internetového obchodu. Nedílnou součástí jeho práce byla i správa pohledávek.


Dušan Zenáhlík

Collection and Litigation Director, Cetelem ČR

Ing. Dušan Zenáhlík se problematikou vymáhání pohledávek zabývá od počátku své profesní kariéry a to ve společnosti Cetelem ČR, a.s., kde působí 10 let. Od roku 2006 zastává pozici Collection and Litigation Director.


Jaroslava Burianová

odborná garantka a lektorka kurzů Vymáhání pohledávek, Santia

Mgr. Jaroslava Burianova je absolventka Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, obor sociologie. Během osmiletého působení ve vzdělávacím a školicím středisku v oblasti bankovnictví absolvovala dlouhodobý psychologický a lektorský výcvik a přípravu pod vedením českých i zahraničních lektorů.
Získala certifikát Německé Landshutské akademie pro trenérskou činnost v oblasti jednání s klientem a certifikát Trenér obchodního jednání Střediska psychologických služeb, akreditovaný MŠMT. Kromě lektorské činnosti se zabývala také problematikou sociologických průzkumů, konkrétně vyhodnocení a analýzou dopadů nově zavedeného bankovního projektu na zaměstnance.

Deset let pracuje jako lektorka a odborná poradkyně v oblasti sociálně psychologických seminářů a workshopů na téma komunikace s klientem, zvládání konfliktů, vyjednávání, time management a stres.

Je garantem kurzů s problematikou vymáhání pohledávek a asertivity. V návaznosti na semináře v oblasti telemarketingu se zabývá supervizní činností a zpracováním analýz dlouhodobějších supervizních projektů.


Iva Slováková Targová

Middle Collections Operations Manager, GE Money Bank

Iva Slováková Targová je manažerkou provozu Middle Collections od roku 2011 kdy nastoupila do společnosti GE Money Bank, a.s. Přímo tak řídí cca 60 zaměstnanců. Do společnosti přešla z České spořitelny, a.s., kde nejprve pracovala jako produktový manažer pro kreditní karty a následně jako vedoucí oddělení Inbound provozu a Backoffice v call centru pro vymáhání pohledávek. Vystudovala Institut ekonomických studií Fakulty sociálních věd na Karlově univerzitě. V roce 2006 nastoupila do ČSOB, a.s. kde se podílela na strategických projektech Elektronické mýtné a Elektronická peněženka. Ve volném čase se téměř výhradně věnuje rodině.


Aleš Kadeřábek

vedoucí skupiny likvidace zahraničních PU a skupiny regresů a postihů, Generali Pojišťovna

Aleš Kadeřábek pracoval několik let v marketingu malé, začínající překladatelské firmy a středně velké developerské firmy, poté jsem se zabýval výzkumem veřejného mínění v renomované společnosti. Více než polovinu svého pracovního života jsem však strávil (a trávím) v pojišťovnictví, zvláště v oboru likvidace zahraničních pojistných událostí a vymáhání pohledávek, kdy se v rámci své funkce podílím na vývoji nových postupů a metod.


Ali Aamer Baxamoosa

Head of Collections, Citibank Europe plc (Czech Republic)

Ali Aamer joined Citibank N.A. (Pakistan) as a Management Associate in November 2004, having completed a BSc in Accounting and Finance from the London School of Economics in the UK. With Citi he has had extensive Credit experience in Pakistan starting with Fraud Risk Management (Fraud Detection Manager) followed by a two year stint as Policy Head for Personal Loans and finally joined the Collections Unit, where he held the position of Collections Control Head and was also associated with the Regional Collections team looking after the Middle East and Pakistan Cluster (3 months of which were spent in Romania assisting the Collections unit there).

Since May 2011 he was the Collections Strategy Head for Citibank Europe Plc. (Czech Republic) and was appointed as the Head of Consumer Collections in January 2012.


Marcela Hrubošová

ředitelka úseku vymáhání pohledávek, Stavební spořitelna České spořitelny

Ing. Marcela Hrubošová - Vystudovala Vysokou školu finanční a správní - obor Pojišťovnictví. V oblasti financí působí více jak 20 let.Původně pracovala ve státní správě, kde se specializovala na oblast nepřímých daní (daň z přidané hodnoty a spotřební daně) a vymáhání pohledávek z neuhrazených daňových povinností.Od roku 2000 působí v soukromého sektoru a zaměřuje se zejména na oblast pojišťovnictví. Pracovala ve významných manažerských pozicích v největších pojišťovnách na českém a slovenském trhu, jako generální ředitelka vedla nadnárodní inkasní společnost. V letech 2008 – 2010 zakládala na českém trhu makléřské pojišťovací společnosti. Dnes se stará o vymáhání úvěrových pohledávek v bankovním sektoru. Vedle svých pracovních povinností se plně věnuje podpoře vzdělávání v oblasti financí. Je autorkou a zakladatelkou vzdělávacího portálu Finance pro radost, vede semináře a mentoruje ženy v jejich profesním i osobním růstu.

Je autorkou knih Optimalizace pohledávek (nejen) pojišťoven a Profese pojišťovací zprostředkovatel aneb Co by měl každý „Pojišťovák“ vědět.


Jiří Poláček

provozní ředitel, M.B.A. Finance

V M.B.A. Finance působí od roku 2008. Postupně pracoval na různých manažerských postech jako supervizor a vedoucí call centra. Od roku 2010 zastává pozici provozního ředitele společnosti, kde má zodpovědnost za celý provoz call centra, jehož specializací je inkaso pohledávek.

Před nástupem do M.B.A. Finance působil 7 let jako lektor v několika společnostech.


Jan Machaň

ředitel sekce Collections, Home Credit

Vystudoval Ekonomicko – správní fakultu Masarykovy university v Brně, obor regionální rozvoj a správa. Po krátké anabázi na Ministerstvu práce a sociálních věcí, kde se věnoval evropskému systému přeshraniční zaměstnanosti, v roce 2006 nastoupil do společnosti Home Credit, kde zpočátku vedl odbor Early collections. Od září roku 2010 je zodpovědný za celé Collections HC a HCS.


Jiří Matoušek

Associate, Adastra Business Consulting

Jiří joined Adastra Business Consulting as an associate right after his graduation from Faculty of Mathematics and Physics at Charles University. Since then he has been working on many projects mainly in CEE. His main focus is in collections and risk management which were main topics of his last few implementation projects he completed for major European banks. Nevertheless he is expanding his knowledge portfolio into different segments such as customer value management or risk segmentation.

From January 2013 he is delivering retail collection improvement project for top bank in Bosnia and Herzegovina.


SmithNovak © | Kontakt