TESTOVÁNÍ ONLINE MARKETINGOVÝCH KAMPANÍ
Jak efektivně testovat online marketingové kampaně pro dosažení hodnoty za vynaložené peníze a pro maximalizaci prodejů

seminář

23. září 2010


Účastníci tohoto semináře se také registrují na seminář

14/10 Campaign Management
15/10
Event Driven Marketing (EDM)
03/11
SMS Marketing
10/11
Retail online 2010


Klíčové elementy

  • Proč testovat
  • Jak a co testovat
  • Jak vyhodnotit výsledky
  • Jak nové poznatky implementovat
  • Nástroje a technologie
  • Jak vytvořit cenově příznivé testy
  • Reálná případová studie

Přehled

Stav ekonomiky způsobil firmám nejen seškrtání rozpočtů včetně těch marketingových, ale přinesl sebou důkladnou kontrolu všech vynaložených prostředků. Vynaložené prostředky by pak měly přinést firmám skutečnou hodnotu.

Pro dosažení hodnoty za vynaložené prostředky na online kampaně musí marketingoví odborníci zajistit, že kampaně budou fungovat. Proto je musí dopředu otestovat.

Jaké testovací techniky a strategie fungují pro online kampaně je tématem jednodenního, praktického a interaktivního semináře, který jsme pro Vás připravili.


Určeno pro pozice

  • Campaign Manager
  • Marketing Manager
  • Internet Manager
  • Digital Marketing Manager
  • Direct Marketing Manager

Přínosy

  • Ušetříte čas i peníze
  • Dostanete opravdovou hodnotu za své výdaje
  • Zlepšíte výkonnost online marketingových kampaní
  • Peníze vynaložíte v těch oblastech, kde budou mít pravděpodobně největší efekt 

 


SmithNovak © || Kontakt | Tel: (+420) 220 513 459