Speciální nabídka! Zaregistrujte 2 delegáty a třetí má vstup zdarma!
TRANSFORMACE
ONLINE
VIRTUÁLNÍ KONFERENCE  |  11. února 2021
 
200+
účastníků
80+
společností
30+
přednášejících
4
bloky

COVID-19 urychlil technologické změny ve všech oblastech. Také finanční služby se musely přizpůsobit novým omezením i příležitostem, ekonomickému vývoji a zejména velmi rychle se měnícím potřebám klienta.

Aktuální situaci jsme se rozhodli vnímat jako příležitost k vytvoření nové podoby odborné akce a prostoru k diskuzi nad inovacemi a nejnovějšími digitálními trendy. Již třetí ročník konference Transformace se tak zcela poprvé uskuteční virtuálně a bezpečně zprostředkuje názory předních odborníků na transformaci českých a slovenských finančních služeb.

 
Partneři minulé konference
 
Konferenční aplikace

Tato konference není jen online webinář, ale nabízí mnohem víc!

Jako registrovaný účastník budete mít přístup k aplikaci, která vám umožní nejen bezpečně a efektivně sledovat celý virtuální program, ale také Vám pomůže se propojit prostřednictvím chatu a videohovorů s ostatními delegáty a potenciálními obchodními partnery.

Po otestování mnoha služeb určených pro virtuální konference jsme se rozhodli pro aplikaci, která podle našeho názoru posunuje tradiční zážitek a přínos z konference na vyšší úroveň.

Video networking: nový způsob získávání obchodních příležitostí
Funkce a výhody aplikace
Videohovory

Sjednejte si bezpečně osobní schůzky s ostatními delegáty a spojte se prostřednictvím videokonferencí. Z pohodlí své vlastní kanceláře nebo domova budete moci okamžitě komunikovat pomocí kvalitních videohovorů s předními tržními hráči. Jedná se o vysoce efektivní a ekonomický způsob setkání s novými obchodními partnery!

AI Matchmaking

Konferenční aplikace využívá umělou inteligenci (AI), která neustále analyzuje profil účastníků a historii používání a navrhuje nová setkání. Čím aktivnější budete, tím přesnější budou návrhy pro Vás!

Plánování schůzek

Díky osobnímu kalendáři budete mít přehled o Vašich schůzkách, o časech konání tematických bloků, které chcete sledovat, i volných termínech, kdy jste k dispozici pro další setkání. Aplikace tak zajistí vysoce efektivní způsob organizace Vašeho času před, během i bezprostředně po konferenci!

Více než jednodenní akce

Do konferenční aplikace budete mít přístup i několik dní před a po akci. Budete si tak moct prohlížet obsah konference, stahovat prezentace nebo se propojit s ostatními účastníky i mimo datum konání samotné konference.

Zaujměte své zákazníky

Jako sponzoři konference budete mít možnost přidávat jakékoli marketingové materiály či odkazy, které chcete sdílet s potenciálními novými obchodními partnery. Nahrajte videa, nabídky, reporty - záleží jen na Vás!

Diskuzní skupiny

Aplikace umožní všem delegátům připojit se do diskuzních skupin s předními představiteli lokálního trhu finančních služeb. Vybereme pro Vás zajímavé tematické okruhy, abyste se mohli aktivně zapojit do diskuze.

Odborné ankety a Q&A

Mezi další výhody aplikace patří možnost používat chatovací rozhraní (typu WhatsApp) ke komunikaci s ostatními delegáty, dále možnost zapojit se do online diskuzí a Q&As či se zúčastnit anket a odborných dotazníků.

 
Na předchozím ročníku se aktivně podíleli:

Albert Piet van Veen
COO & Board Member
MONETA Money Bank

profil

Albert Piet van Veen, COO & Board Member, MONETA Money Bank

Albert Piet van Veen získal během své více než dvacetileté profesní kariéry praktické zkušenosti v telekomunikacích, bankovnictví a pojišťovnictví v několika různých zemích. V ING, kde působil osm let, zastával pozici CIO a byl zodpovědný za oddělení ING pojišťovny od mateřské korporace, její přeměnu na NN a uvedení na burzu. Poté působil na pozici Chief Digital Officer ve skupině Schiphol, kde vedl digitální transformaci, zajišťoval akceleraci digitálních služeb a společně s týmem inovátorů zkoumal nové technologie, které umožnily letišti Schiphol najít inovativní obchodní modely a stát se tím nejlepším digitálním letištěm na světě.

V MONETA Money Bank má opět na starosti digitální transformaci a je zodpovědný za divizi IT, Centrum sdílených služeb a Project Management Office. Od května 2017 zastává roli COO, Chief Operating Officer, a je členem představenstva.

Maurick Schellekens
generální ředitel
NN Životní pojišťovna

profil

Maurick Schellekens, generální ředitel, NN Životní pojišťovna

Maurick Schellekens vystudoval pojistnou matematiku v Amsterdamu a v Utrechtu.

Ve finanční skupině NN působí od roku 2006, kdy začínal jako manažer pojistných rizik v amsterdamské centrále ING Insurance Central Europe, poté působil v ING/NN v Rumunsku jako ředitel řízení rizik, a následně jako finanční ředitel. V Česku žije s rodinou už čtvrtým rokem a necelé dva roky stojí v čele NN pojišťovny a penzijní společnosti. Jako generální ředitel se nespokojil s pokračováním ve stopách svých předchůdců, ale vydal se vlastní cestou a mění vnitřní fungování pojišťovny od základů.

NN Životní pojišťovna se pod jeho vedením stala třetí největší na českém trhu a čerstvě jí náleží také ocenění Nejlepší životní pojišťovna 2019.

Margus Simson
Chief Digital Officer, Member of the Board
Komerční banka

profil

Margus Simson
Chief Digital Officer, Member of the Board
Komerční banka

Margus Simson působí od ledna 2019 jako člen představenstva Komerční banky a Chief Digital Officer s odpovědností za řízení útvarů Informační Technologie, Organizace a řízení změn a Řízení informací a tribů Platform Services, Enterprise Services, Business Services a Data Management.

V letech 2000 až 2006 působil jako ředitel útvaru webových prostředí v bance SEB. V letech 2006 až 2009 působil jako ředitel pro oblast elektronických kanálů v rámci Swedbank. Od roku 2009 do roku 2013 zastával různé pozice v oblasti informačních technologií v rámci společnosti Eesti Energia, která je největším výrobcem a dodavatelem energie v Estonsku. V roce 2014 působil jako náměstek ředitele estonského úřadu pro informační systémy Riigi infosüsteem Amet. V letech 2009 až 2017 působil jako expert v oblasti digitální strategie a generální ředitel ve společnosti Ziraff, která má v Estonsku největší zkušenosti v oblasti digitálních služeb. V letech 2017 až 2019 zastával funkci CDO a ředitele pro digitalizaci v bance Luminor.

Je absolventem Talinské technologické univerzity v Estonsku v oboru ekonomie.

Martin Vurm
COO
ING

profil

Martin Vurm, COO, ING

Martin Vurm má 20 let zkušeností s transformacemi, procesním řízení, inovacemi a poradenstvím v oblasti finančních služeb a technologií. Od začátku roku 2020 působí jako Chief Operating Officer v ING Bank v České republice a je zodpovědný za Retail and Wholesale Banking Operations, Transformation Office, Control Office, Process Management či Data management.

Před nástupem do skupiny ING působil v předních poradenských společnostech, jako je PwC, Deloitte nebo Accenture a pracoval pro desítky tuzemských i zahraničních společností. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a titul MBA získal na DePaul University Chicago (USA).

Filip Zeman
Digital Banking Director
Česká spořitelna

profil

Filip Zeman, Digital Banking Director, Česká spořitelna

Filip Zeman má za sebou řadu manažerských postů v korporacích a digitálních startupech doma i v zahraničí.

Od roku 2015 působí v České spořitelně jako ředitel digitálního bankovnictví. Byl odpovědný za transformaci digitálního bankovnictví Spořitelny, zejména úspěšný start nového bankovnictví George, které je v současnosti nejvyužívanější bankovní aplikací na českém trhu a také implementaci mobilních plateb.

Dušan Slimák
Head of Retail Loans Implementation
Tatra banka

profil

Dušan Slimák, Head of Retail Loans, Tatra banka

Dušan Slimák se již 20 let věnuje inovacím a zlepšování procesů ve slovenské Tatra bance. Svou kariéru začal v Tatra asset managementu a jako projektový manažer se mj. podílel na přechodu na euro, byl při první bankovní mobilní aplikaci či u budování spracovatelského centra dle principů Lean SixSigma. Od roku 2016 je zodpovědný za implementaci retailových úvěrů, a to vč. online spotřebního úvěru pro neklienty pomocí obličejové biometrie. Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu UK v Bratislavě.

Massimiliano Facchini
Managing Director, Technology Consulting Lead for Italy and Central Eastern Europe
Accenture

profil

Massimiliano Facchini, Managing Director, Technology Consulting Lead for Italy and Central Eastern Europe, Accenture

Massimiliano Facchini nastoupil do společnosti Accenture v roce 2000 poté, co získal titul v oboru Banking and Financial markets. V současnosti vede projekty pro klíčové klienty jako jsou MPS, Cassa Depositi e Prestiti či Illimity Bank. Zároveň působí jako Technology Consulting Lead a Microsoft Business Group Lead pro oblast finančních služeb v regionu ICEG (Itálie, střední Evropa, Řecko).

Během působení v Accenture získal více než 10ti leté zkušenosti v core bankingu i úvěrové oblasti a byl zodpovědný za několik transformačních programů v předních italských bankovních skupinách. Mimoto v posledních 5 letech sehrál významnou roli při založení a spuštění dvou digitálních bank - Widiba a Illimity Bank. V obou případech působila společnost Accenture jako hlavní konzultant i technologický partner.

Jakub Sechter
Co-Founder and Chief Strategy Officer
Spendee

profil

Jakub Sechter, Co-Founder and Chief Strategy Officer, Spendee

Jakub Sechter je spoluzakladatelem Spendee, aplikace na správu osobních financí, která jako první v ČR získala licenci PSD2 od České národní banky. Jakub se skrze své působení v České fintech asociaci přímo podílí na zlepšování stavu otevřeného bankovnictví v Česku.

Vladimír Šimek
Senior Solutions Architect
Amazon Web Services

profil

Vladimír Šimek, Senior Solutions Architect, Amazon Web Services

Vladimír Šimek je IT architect s více než 17ti letou zkušeností v oblasti virtualizace, bezpečnosti a cloud computing. V posledních 5 letech pomohl stovkám zákazníků napříč střední i východní Evropou (CZ, SK, AT, HU, RO, GR, CH, MAL) s jejich přechodem do AWS cloudu. Pravidelně přednáší na odborných akcích, konferencích a meetupech. Je velikým fanouškem Pythonu, Linuxu, AWS a autonomních vozidel.

Michal Vodrážka
ředitel odboru regulace finančního trhu III
ČNB

profil

Michal Vodrážka, ředitel odboru regulace platebního styku a finančních inovací, ČNB

Michal Vodrážka vystudoval Právnickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni, a magisterský obor public policy na KDI School of Public Policy and Management v Soulu, v jehož rámci absolvoval studijní stáži na University of California v San Diegu. Od roku 2010 pracuje v České národní bance, kde se nyní zaměřuje na regulaci platebního styku a finanční inovace v České republice a Evropské unii.

Peter Pénzeš
Head of Resolution Section
Národná banka Slovenska

profil

Peter Pénzeš
Head of Resolution Section
Národná banka Slovenska

Peter Pénzeš působí v Národné bance Slovenska (NBS) jako vedoucí oddělení řešení krizových situací. V současné době se angažuje v projektech spolupráce NBS s oblastí FinTech a podílel se také na budování nedávno otevřeného NBS inovačního hubu.

Vedl také odborné pracovní skupiny zabývající se otázkami důchodu při Evropském orgánu pro pojišťovnictví a zaměstnanecké penzijní pojištění (EIOPA) a aktivně se podílel na práci Mezinárodního sdružení orgánů dohledu v pojišťovnictví (IAIS) a Mezinárodní organizace orgánů dohledu v soukromém penzijním sektoru (IOPS). Podílel se také na utváření strategie NBS v reakci na hospodářskou krizi.

Peter Pénzeš absolvoval studia práv na univerzitách v Bratislavě (SK), Norwich (UK) a Rotterdamu (NL). V letech 2003-2017 vyučoval na právnických fakultách univerzit v Bratislavě.

Michaela Lhotková
výkonná ředitelka Platební řešení, spotřebitelské financování, otevřené bankopojištění a inovace
ČSOB

profil

Michaela Lhotková, výkonná ředitelka Platební řešení, spotřebitelské financování, otevřené bankopojištění a inovace, ČSOB

Michaela Lhotková pracuje ve skupině ČSOB od roku 2002. Z oblasti korporátní klientely se postupně přes vedení SME Úvěrů přesunula do řízení SME segmentu. Byla také členkou představenstva Hypoteční Banky a od července 2017 je výkonnou ředitelkou zodpovědnou v ČSOB za „daily banking“, tj. spotřebitelské financování, tradiční i mobilní platby, účty, hotovost, bankomaty, karty, acquiring, otevřené bankopojištění. Nově zastřešuje pro banku i oblast inovací.

Josef Donát
Partner
ROWAN LEGAL

profil

Josef Donát, Partner, ROWAN LEGAL

Josef Donát, držitel prestižního ocenění Právník roku v oblasti práva ICT za rok 2014, je vedoucím specializace Právo ICT advokátní kanceláře ROWAN LEGAL a zapsaným mediátorem. Ve své praxi se dlouhodobě věnuje rozsáhlým projektům v oblasti blockchainu, outsourcingu IT, cloud computingu, elektronického dokazování, kybernetické bezpečnosti, ochrany osobních údajů a dodávek informačních systémů. Pro dvě ze tří nejvýznamnějších bank v České republice poskytoval právní podporu při určování prvků kritické informační infrastruktury dle zákona o kybernetické bezpečnosti.

Jako ředitel Národního centra pro digitální ekonomiku se zároveň aktivně podílí na právní úpravě jednotného digitálního trhu, zejména ve vztahu k e-commerce, službám informační společnosti či elektronické kontraktaci.

Martin Sládeček
Open Banking Leader
Komerční banka

profil

Martin Sládeček, Open Banking Leader, Komerční banka

Martin Sládeček je zodpovědný v Komerční bance za vedení a rozvoj Otevřeného bankovnictví. Jeho hlavními oblastmi zájmu jsou řízení a rozvoj Otevřeného bankovnictví, vyhledávání a vytváření obchodních příležitostí plynoucích z PSD2 a digitální identity v digitálním bankovnictví, a nalézání a vytváření nových hodnot pro klienty v této nové éře bankovnictví. Kromě toho se věnuje evangelizaci souvisejících témat jako jsou otevřená a sdílená ekonomika, sdílené a agregované služby a API, inovace v bankovních a finančních službách, inovační kultura, FinTech, agilní způsoby práce a mnohé další.

Před vstupem do týmu Digitálních kanálů Komerční banky, Martin působil mnoho let jako poradce a konzultant řešící výzvy v bankovním a finančním sektoru, inovacích, digitálních kanálech a multikanálových řešeních, marketingu, komunikaci a digitální bezpečnosti například pro Komerční banku (Société Générale), VÚB (Intesa Sanpaolo), ČSOB (KBC) nebo Global Payments Europe.

Martin je držitelem doktorátu (Ph.D.) v Systémovém inženýrství a certifikátu v managementu získaných na ČVÚT v Praze, a vedle své kariéry v bankovnictví se ve volném čase věnuje vlastní koučovací praxi.

Martin Medek
Head of Open Banking
Česká spořitelna

profil

Martin Medek, Open Banking Leader, Česká spořitelna

Martin Medek absolvoval Mendelovu univerzitu v Brně a Chapman University v USA. Od roku 2011 pracuje pro skupinu Erste a v jejích dceřiných společnostech ve střední a východní Evropě. Věnoval se řízení rizik, řízení dat, implementaci nových regulací a také oblasti firemního bankovnictví. Od února 2019 je v České spořitelně šéfem Otevřeného bankovnictví a nových obchodních modelů.

Jan Blažek
Programme Manager
ČSOB

profil

Jan Blažek, Programme Manager, ČSOB

Jan Blažek působí od roku 2014 v Československé obchodní bance jako programový manažer. Před nástupem do ČSOB působil v pražské pobočce společnosti Accenture, kde se věnoval projektům v oblasti finančních služeb, a telekomunikací. V oblasti projektového managementu má více než 15leté zkušenosti. Jan Blažek je členem projektového týmu bankovní identity SONIA.

Pavel Riegger
Partner & Head of Advisory & Transaction Advisory Services in Central Europe
EY

profil

Pavel Riegger, Partner & Head of Advisory & Transaction Advisory Services in Central Europe, EY

Pavel je vedoucím partnerem consultingu v oblasti finančních služeb pro střední Evropu. Je zodpovědný za poskytování služeb klientům po celé střední a jihovýchodní Evropě a za komunikaci s regulátory finančních trhů ve střední Evropě. Pavel pracoval 10 let v New Yorku ve společnostech Goldman Sachs, Ernst & Young a Arthur Andersen. Do Ernst & Young nastoupil v roce 2004.

Pavel Novák
CEO
Zonky

profil

Pavel Novák, CEO, Zonky

Pavel Novák má bohaté zkušenosti ze zahraničí, kde jako konzultant společnosti Adastra Business Consulting zaměřoval na oblast credit risk a customer value management a spolupracoval s bankami od Toronta až po Novosibirsk. Později působil jako viceprezident maloobchodního řetězce Eldorado v Rusku.

Od dubna 2017 je generálním ředitelem služby Zonky, která mění český bankovní trh a definuje FinTech segment.

Štěpán Húsek
Partner
Deloitte

profil

Štěpán Húsek, Partner, Deloitte

Štěpán Húsek je partnerem v oddělení poradenských služeb Deloitte Česká republika zodpovědným za oblast technologického poradenství. Disponuje rozsáhlými technickými znalostmi podpořenými detailním porozuměním byznysovým potřebám klientů. V rámci své role je odpovědný za strategii a vizi, vývoj produktů a rozvoj kompetencí.

Štěpán vede tým a poradenství zaměřené na oblasti technologické strategie a architektury, systémové integrace a na oblast správy aplikací v České republice. Má zkušenosti s vedením velkých týmů odborníků a bohatou praxi v oblastech business developmentu, řízení prodeje a marketing. Podílel na několika rozsáhlých strategických a transformačních projektech.

Adam Šoukal
CEO and Co-Founder
Roger

profil

Adam Šoukal, CEO and Co-Founder, Roger

Adam Šoukal je CEO a spoluzakladatelem Platební instituce Roger a.s., stará se o strategický rozvoj společnosti i spokojenost klientů, investorů, partnerů a zaměstnanců. Adam je hrdý na tým lidí, který platformu vybudoval a obsluhuje.

Dva roky pracoval v Londýně pro banku Santander na akvizici bankovní instituce. Předtím v oddělení restrukturalizací v pražském PwC. Jako absolvent Gymnázia tř. Kpt. Jaroše studoval v Česku a poté ve Španělsku a Nizozemí. Má dva inženýrské tituly z ekonomie a managementu. Je vášnivým lyžařem, cyklistou, hledačem větru a průměrným kitesurferem.

Jan Šovar
partner a advokát
FINREG PARTNERS

profil

Jan Šovar, partner a advokát, FINREG PARTNERS

Jan Šovar je advokátem, uznávaným expertem na právo finančních trhů a spoluzakladatelem advokátní kanceláře FINREG PARTNERS. Má přímé zkušenosti jak ze soukromého, tak regulatorního sektoru a je znám z řady odborných článků a publikací.

Před založením kanceláře působil několik let v jedné z největších českých advokátních kanceláří. Předtím také v Paříži v předchůdci dnešní ESMA nebo v investiční bance Deutsche Bank v Londýně. Léta také stál v čele legislativy kapitálového trhu na Ministerstvu financí, kde se pod jeho vedením zpracovávala mj. nová právní úprava kolektivního investování (tj. ZISIF – zákon o investičních společnostech a investičních fondech) nebo reforma dluhopisové úpravy. Pravidelně píše v rámci odborného i populárního tisku a věnuje se přednáškové činnosti doma i v zahraničí.

Kateřina Coops
Manager, Customer & Strategy
KPMG

profil

Kateřina Coops, Manager, Customer & Strategy, KPMG

Kateřina Coops je expertkou na zákaznickou a zaměstnaneckou zkušenost. Od základu vybudovala start-up, několika dalším pomohla exponenciálně růst. Kateřina má bohaté zkušenosti v implementaci projektů zaměřených na zákazníka a v řízení strategických změn. Zaměřuje se na byznysové procesy a zajímá se o lidskou dimenzi korporátního úspěchu.

Jan Václavík
System Engineer
Fortinet

profil

Jan Václavík, System Engineer, Fortinet

Jan Václavík vystudoval obor Technická kybernetika na FEL-ČVUT v Praze a nyní působí ve společnosti Fortinet jako Systems Engineer pro region CEE. V oblasti bezpečnosti počítačových sítí se pohybuje už více než 8 let a za tu dobu nasbíral řadu teoretických i praktických zkušeností. Jeho široké znalosti z oblasti sítové bezpečnosti a předprodejní podpory oceňují mnozí zákazníci i partneři. V rámci své pracovní činnosti se zaměřuje mimo jiné i na obecné prezentace důležitosti pojmu bezpečnosti počítačových sítí.

Petr Ložek
Partner
PwC

profil

Petr Ložek, Partner, PwC

Petr Ložek působí v oblasti consultingu více než 20 let. Věnuje se zejména finančním službám a technologickému poradenství. Pracoval pro většinu významných bankovních a pojišťovacích skupin v regionu střední Evropy a podílel se na řadě technologických transformačních projektů. Před příchodem do PwC pracoval Petr Ložek pro společnost Accenture, kde byl na pozici Managing Director odpovědný za významné klienty v oblasti finančních služeb v Čechách, na Slovensku, Maďarsku a Rumunsku.

Mezi jeho hlavní oblasti specializace patří IT a digitální strategie, multikanálová řešení, automatizace a digitalizace procesů, business intelligence řešení a core bankingové transformace.

Filip Haering
Head Of Digital Identity Services
Česká spořitelna

profil

Filip Haering, Head Of Digital Identity Services, Česká spořitelna

Filip Haering má na starosti v České spořitelně služby spojené s digitální identitou, je jedním ze zakladatelů myšlenky BankID v Česku a zastupuje banku ve všech přípravách směrem ke vzniku tohoto řešení.

Marek Smilovský
Manager/Financial Services Advisory
EY

profil

Marek Smilovský, Manager/Financial Services Advisory, EY

Marek Smilovský působí na pozici manager v týmu Financial Services Advisory společnosti EY, kde se věnuje zejména inovativním digitálním obchodním řešením, digitální obchodní strategii a inovativnímu využití dat pro business i management rizik.

Před nástupem do EY pracoval na různých manažerských pozicích v bankovnictví. Zkušenosti sbíral zejména v oblastech firemní a obchodní strategie, vícekanálové koordinace prodeje a optimalizace pobočkové sítě.

Filip Hanzlík
náměstek výkonného ředitele, hlavní právník
Česká bankovní asociace

profil

Filip Hanzlík, náměstek výkonného ředitele, hlavní právník, Česká bankovní asociace

Filip Hanzlík působí od roku 2012 v České bankovní asociaci jako hlavní právník, od října 2015 pak také jako náměstek výkonného ředitele ČBA. Je stálým představitelem ČBA na jednáních Výkonného výboru Evropské bankovní federace a stálým zástupcem ČBA v regionálním uskupení bankovních asociací ČR, Slovenska, Maďarska, Polska, Slovinska, Chorvatska, Bulharska a Rumunska „V8“.

Filip Hanzlík je absolventem magisterského studia na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a bakalářského studia politologie na fakultě sociálních věd tamtéž, dále absolvoval postgraduální studium na Ann Arbor Law School, University of Michigan. Před nástupem do České bankovní asociace působil v letech 1998-2011 na různých pozicích v advokacii.

Marek Ditz
výkonný ředitel
SUPERNIUS

profil

Marek Ditz, výkonný ředitel, SUPERNIUS

Marek Ditz vystudoval VŠE v Praze a Swiss Banking School v Curychu. Více než 20 let působil v ČSOB, kde vykonával mj. funkci vrchního ředitele korporátního bankovnictví, oblasti vztahů s klienty, později řídil oblast investic a finančních trhů. Od roku 2013 byl členem představenstva ČSOB, nejprve zodpovědným za specializované bankovnictví a pojištění a od března 2017 měl na starosti oblast transformace. Od 1. 12. 2018 působí jako výkonný ředitel Supernius, a. s., která spravuje investice rodiny Tomáše Chreneka.

Dominik Stroukal
Chief Economist
Roklen

profil

Dominik Stroukal, Chief Economist, Roklen

Dominik Stroukal je hlavní ekonom finanční skupiny Roklen. Vyučuje na VŠ CEVRO institut, je autorem několika knih, provází pořadem Kdo to platí? na MALL.TV, je šéfredaktorem časopisu Trade-off a vede společnost bit agency. Je autorem první české knihy o Bitcoinu (2015) a dalších kryptoměnách (2018). V roce 2019 mu vyšla kniha Ekonomické bubliny. Má doktorát z ekonomie z Vysoké školy ekonomické, vedle které vystudoval také mediální studia na Univerzitě Karlově. V minulosti byl ředitelem Liberálního institutu a Ludwig von Mises Institutu pro ČR a SK.

Vyučoval na Vysoké škole finanční a správní, na Vysoké škole ekonomické a na gymnáziích Porg a Nový Porg.

Lucia Tóthová
FinTech Consultant

profil

Lucia Tóthová, FinTech Consultant

Lucia Tóthová působila v několika bankovních a pojišťovacích institucích, ale jejímu srdci nejbližší je i po tolika letech eBank, první skutečně digitální banka v Čechách a místo, kde nastoupila svoji profesní dráhu.

Technologie, finance a inovace jsou oblasti, které ji zajímají a kterým se intenzivně věnuje. Posledních několik let se soustředí na kultivaci české fintechové scény a budování komunity příznivců finančních technologií. K jejím mediálně známějším projektům patří magazín o finančních inovacích s názvem FintechCowboys. Věří, že úspěšné firmy budoucnosti jsou ty, které se snadno adaptují a rychle integrují digitální finance do svých obchodních modelů, ať už jsou to pojišťovny, banky nebo obchodníci.

Lucia na volné noze pomáhá firmám, a to jak malým, tak velkým, pochopit tato nová pravidla hry a vytěžit z nich maximum.

Předchozí ročníky
Druhý ročník konference Transformace přinesl nejen rekordní počet účastníků, ale také 5 živých debat nad nejaktuálnějšími tématy digitální transformace ve finančních službách, 7 přínosných prezentací s konkrétními příklady z praxe a 30 předních odborníků napříč ekosystémem finančního a FinTech světa. Poděkování patří všem přednášejícím, účastníkům panelových diskuzí, sponzorům i mediálním partnerům, kteří se na této akci podíleli.
Naši účastníci o předchozích ročnících
“Konference byla velmi vydařená, což dokazovala účast v pátek odpoledne. Dobře poskládané, skvělý spád a dobrá lokalita. Jen tak dál.”
Vlastimil Nigrin
Hypoteční banka
“Skvěle organizované. Ocenil bych zejména skladbu vystupujících – skvělé interakce mezi nimi a také zastoupení různých proudů.”
Tomáš Švajdler
Hello bank!
“Mezi desítkami podobných akcí v České republice, kterých jsme se měli možnost v posledních letech účastnit, byla tato konference po obsahové i organizační stránce nejzdařilejší.”
Jan Šovar
FINREG PARTNERS
“Konference byla jednoznačně skvělá, na vysoké úrovni a velmi inspirativní.”
Kateřina Petko
Expobank
×
O společnosti SmithNovak
Naše konference poskytují společnostem příležitost k setkání, výměně zkušeností, navazování nových kontaktů a umožňují zvýšit viditelnost na trhu. Pyšníme se schopností vytipovat nejpodstatnější témata aktuální pro dané odvětví, hlavní hráče na trhu a nejnovější trendy, abychom tak mohli dodat našim klientům kvalitní obsah.
 
Mezi pravidelné účastníky našich konferencí patří
 
Program

Program konference je v českém a slovenském jazyce, pokud není uvedeno jinak. Změna programu vyhrazena.

08:30–09:00
Ranní networking & virtuální schůzky
BloCk 1: Market update: Digital Transformation in the new normal1: Market update
09:00–09:15
KEYNOTE: COVID-19 as an accelerator or an obstacle of digitalisation?
09:15–10:00
Panel Discussion
10:00–10:40
Virtuální networking & Coffee Break
VIRTUÁLNÍ INTERVIEW 1.0Virtuální interview 1.0
10:40–11:00
Customer Experience v době (post)koronavirové: Jak se změnil koncový klient?
11:00–11:30
Krátká přestávka
Blok 2: BUDOUCNOST POJIŠTĚNÍ2: Budoucnost pojištění
11:30–11:45
Je InsurTech součástí českého pojistného produktu?
11:45–12:30
Panelová diskuze
12:30–13:30
Oběd & virtuální schůzky
Virtuální demo panelVirtuální demo panel
12:40–12:50
DEMO 1: Front-End bankovnictví jako samostatná služba
12:50–13:00
DEMO 2: Nejnovější trendy v oblasti kyberbezpečnosti
13:00–13:10
DEMO 3: AI a Machine Learning v oblasti credit risk scoringu
Blok 3: Digitální identifikace klienta3: ID klienta
13:30–13:45
Case Study: 5 do's and don'ts for best-practise digital identity implementation
13:45–14:00
BankID update: Do jaké fáze vstupujeme?
14:00–14:15
Identifikace klienta perspektivou finančního zprostředkovatele
14:15–15:00
Panelová diskuze
15:00–15:30
Virtuální networking & Coffee Break
Blok 4: Budoucnost platebních technologií4: Platební Technologie
15:30–15:45
Platby v rukou nebankovních vyzyvatelů
15:45–16:30
Panelová diskuze
16:30–17:00
Krátká přestávka
Virtuální interview 2.0Virtuální interview 2.0
17:00–17:20
Pohled investora: Venture Capital v prostředí českých finančních služeb
Transformace 2020 EndnoteEndnote
17:20–17:30
FinTech: Co rok 2020 dal a vzal?
17:30
Konec konference
Konference se zúčastní

společnosti

banky
stavební spořitelny
pojišťovny
leasingové společnosti
fintech společnosti, startupy
poskytovatelé spotřebitelských úvěrů
alternativní poskytovatelé úvěrů
poradenské společnosti
advokátní kanceláře

zástupci oddělení

Operations
Digital Transformation
Change Management
Risk Management
Recovery
Distribution
Product Management
Compliance
Security and Fraud
IT and Development
Claims
 
do pátku 7. 2.
Speciální nabídka: 3 za cenu 2

Zaregistrujte 2 delegáty a třetí má vstup zdarma. Při vyplňování registrace uveďte do pole Poznámka „T32“ a sleva Vám bude automaticky zohledněna.

Sleva bude uznána pouze v případě, že jména všech tří delegátů budou uvedena na jednom registračním formuláři. Tuto nabídku je možné uplatnit pouze při vyplňování přihlášky. Na zpětné nárokování nebude brán zřetel.

Tuto slevu není možné kombinovat s jinými. Nabídka je časově omezená.

Cena při využití 3 za cenu 2:
5200 Kč
+ DPH / účastník
Standardní cena:
7800 Kč
+ DPH / účastník
Účastnický poplatek zahrnuje
Konferenční aplikace: networking
Přístup do konferenční aplikace po dobu 10 dnů
Profil účastníka v seznamu delegátů
Profil společnosti účastníka v seznamu delegátů
Možnost aktivní komunikace se všemi delegáty prostřednictvím chatu
Možnost aktivní komunikace se všemi delegáty prostřednictvím videohovorů
Konferenční aplikace: obsah
Přístup k video přenosům všech tematických bloků programu
Možnost pokládat dotazy přednášejícím a panelistům
Kalendář k plánování osobních schůzek i sledování konferenčního obsahu
Možnost zapojení do diskuzních skupin a anket
Přístup do konferenční knihovny s prezentacemi, videi i odbornými materiály
Možnost nahrávat obsah do konferenční knihovny
Přístup k záznamům všech prezentací a bloků po dobu až 7 dní po skončení samotné konference
Registrace

Platbu je možné provést bankovním převodem do 14 dnů od registrace. Přístup ke konferenční aplikaci bude udělen po obdržení platby. Děkujeme za pochopení.

Kontaktujte nás v případě zájmu o registraci.


SmithNovak © | Kontakt