Effective Networking
Meet key new NPL industry contacts all in
one place over the course of two busy days.
A major European meeting of Debt Buyers & Sellers
10. ročník konference
Setkání českého hypotečního trhu

COLLECTIONS: ANALYTIKA DAT A SEGMENTACE

Jak využít data k lepší znalosti chování, rizik a podmínek jednotlivých zákazníků

MASTERCLASS

26. červenec 2012, Hotel Andels, Praha


Prosím, vemte na vědomí, že prezentace jsou k dispozici až od data pořádání akce


Co o této akci řekli naši delegáti a přednášející:

"Velice kvalitní, dobře organizačně zvládnuté a v praxi aplikovatelné.."
Renata Netopilová, vedoucí úseku vymáhání pohledávek, Wüstenrot – stavební spořitelna

"Konferenční program výborný až na protažení časového plánu.."
Zuzana Gallová, specialista pro rizikové modely, ČSOB   


Ernst & Young Advisory Services |  ČEZ Prodej | GE Money | T-Mobile Czech Republic


Přehled

Analytika je důležitou součástí procesu správy a vymáhání pohledávek, neboť umožňuje organizacím vytvořit přesný obraz zákazníka, jeho tendencí a schopnosti zaplatit, a tudíž odhadnout částku, která bude inkasována. Hodnocení chování zákazníků lze využít k segmentaci zákazníků a stanovení priorit v oblasti vymáhání pohledávek za účelem maximalizace získaných částek a snížení souvisejících nákladů.

Cílem této akce je zprostředkovat odborníkům z oblasti správy a vymáhání pohledávek podrobné informace o využití analytiky dat v procesu vymáhání pohledávek.


Určeno pro pozice

  • Manažer a specialista oddělení vymáhání pohledávek
  • Provozní manažer oddělení vymáhání pohledávek
  • Manažer call centra pro vymáhání pohledávek
  • Manažer a specialista pro vymáhání pohledávek v raném stádiu
  • Metodik vymáhání pohledávek
  • Analytik úvěrů a vymáhání pohledávek
  • Manažer úvěrových rizik
  • Strategický manažer vymáhání pohledávek
  • Finanční ředitel
  • Manažer oddělení půjček
  • Specialisté na proces vymáhání pohledávek

Klíčové elementy

  • Interní a externí zdroje dat
  • Vyhledávání, třídění a validace dat
  • Techniky hodnocení rizik
  • Definování segmentů a kritérií zákaznických rizik
  • Techniky segmentace
  • Strategie řazení a prioritizace zákazníků
  • Prediktivní analýza


SmithNovak © || Kontakt | Tel: (+420) 222 560 113